אבקות חלבון של חברת צ'מפיון נוטרישן Champion Nutrition‏

אבקות חלבון של חברת צ'מפיון נוטרישן Champion Nutrition - אבקת חלבון מי גבינה באיכות מעולה - נכתב .

שילוב של אבקת חלבון מי גבינה בשיחלוף יונים, סיונן דק.
סקר על החברה...

בחנות BODY HD (קינג ג'ורג' 45 ת"א) ישנו מוכר שרירי ביותר שטוען שהוא מר ישראל (באמת בחור מרשים), טוען  שאיכות המוצר ירוד ביותר ואינו מומלץ כלל! הוא ממליץ על חברות אחרות כמו: סייטק נוטרישן וכו'. 

לפי סקר חנויות של רשת ישראלבודי הוותיקה, הסניף בדיזינגוף (ת"א) אכן ממליץ על החלבונים והגיינרים של חב' צ'מפיון נוטרישן, ואילו בסניפים אחרים לא! לרוב הם ממליצים על אבקות אחרות של חברת פרו-בודי.

האתר: cffa.co.il שם לא ממליצים על החלבונים של צ'מפיון. הם כנראה פחות איכותיים בהשוואה של מוצרים אחרים.

לפי דברי Mike מנהל אתר lbs.co.il, לא מומלץ לצרוך את אבקות החלבונים בעיקר של חברת צ'מפיון נוטרישן (Champion Nutrition), זאת בניגוד מוחלט לדבריו של Freddy Nafaa.

גם באתר: ranimass.com חנות רנימאס (בורוכוב 18 פתח תקווה) לא ממליצים על החלבונים של חברת צ'מפיון נוטרישן...

אז לפי האחוזונים שבסקר אבקות חלבון של חברת צ'מפיון נוטרישן לא מומלץת !


ולהלן קצת מידע מהרשת על המוצר: 
צ'מפיון אבקת חלבון WHEY. אבקת חלבון מי הגבינה של צ'מפיון מכילה 100% אבקת חלבון מי גבינה באיכות מעולה. שילוב של אבקת חלבון מי גבינה בשיחלוף יונים, סיונן דק ומי גבינה איזולט מקנה לחלבון ערך ביולוגי גבוה וספיגה מקסימלת בגופו של מתאמן, על מנת ולהוביל למאזן חנתקי חיובי ולאפשר עלייה במסת השריר ושימרו.
ה - PURE WHEY PROTEIN של צ'מפיון עשיר בחומצות האמינו החיונות לספורטאים-   BCAA לשיפור הביצועים והגדלת מסת השרירים ביעלות מירבית תוך כדי שמירה על ביצועים לאורך זמן ללא חשש ממשי לפגיעה במסת השריר הקיימת.
אבקת חלבון מי הגבינה של צ'מפיון  עשיר בפפדידיטים של גלוטמין במטרה לעלות במסת השריר, לאפשר התאוששות טובה יותר ולשמור על מערכת החיסון מפני מפגעי האימון, מכיל 6 גרם גלוטמין בכל מנת הגשה. אבקת חלבון מי הגבינה מיוצרת ומזוקקת בתהליכי יצור מתקדמים המקנים לב את ערכב הבילוגי הגבוה במיוחד, מהירות ספיגה אופטימלית ופרופיל חומצות אמינו עשיר ויחודי. אחד היתורנות  הגדולים של אבקת חלבון מי הגבינה PURE WHEY PROTEIN הנו מגוון הטעמים המעולה - בננה, מוקצינו, שוקו וניל, תות ופירות טרופיים. בנוסף למרקם הקל והתמוססותו המהירה במים וחלב.

תגובות